Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Álláshirdetések szövegíróknak

2011.06.12

A 2010. év utolsó negyedévéről már készítettem egy - a mostanihoz hasonló - kimutatást: akkor is összeszedtem, hogy abban az időszakban mely reklámügynökségek kerestek szövegírót a Kreatív Online Állásbörzéjén (és körülbelül milyen feltételekkel). Most ugyanezt megteszem a 2011. év első féléves időszakával is:

 

- 2011. január 18.-án a Republic Group Reklámügynökség keresett kreatív szövegírót azonnali kezdéssel. A leendő feladatok között szerepelt szlogenírás, reklámfilm-írás, kampánytervezés és ötletelés minden mennyiségben. A jelentkezőkkel szemben elvárás volt a minimum két év reklámügynökségi (vagy média-) tapasztalat, valamint a kreativitás és a precizitás. Az önéletrajzon kívül a legjobbnak gondolt munkákat is csatolni kellett a jelentkezéshez.

 

- 2011. március 2.-án egy nemzetközi reklámügynökség (cégnév megemlítése nélkül) keresett szövegírót. A leendő kollégától elvárták, hogy 2-3 éves reklámügynökségi tapasztalattal, jó prezentációs készséggel, valamint angol nyelvtudással rendelkezzen. A hirdetést feladó cég egy gmail-es mélcímet adott meg, arra kellett elküldeni a jelentkezést.

 

 - 2011. március 4.-én az ACG Reklámügynökség Kft. keresett munkatársakat (reklámügynökségi tapasztalattal) az alábbi pozíciókra: art director, szövegíró, operátor, account. A szövegíró jelöltekkel szemben elvárás volt a minimum 5 éves ATL tapasztalat, a koncepcionális gondolkodás és a kiváló íráskészség. A reklámügynökség a jelentkezőktől fényképes önéletrajzot várt, amihez csatolni kellett a három legjobb referenciamunkájukat is.

 

 - 2011. április 5.-én a Café Creative keresett tapasztalt szövegírót, art direktort, vagy akár összeszokott párokat. Elvárás volt a minimum egy-két év tapasztalat ATL és online területen, és a gyorsaság. A jelentkezőknek az önéletrajzuk mellett a portfóliójukat is el kellett küldeni a cég mélcímére.

 

- ugyancsak 2011. április 5.-én a Corvus Design Reklámügynökség Kft. keresett szövegírót. A leendő feladatok közé tartozott a reklámszövegek, márkanevek, ismertetők írása. Elvárás volt a három év szövegírói tapasztalat, valamint a kreativitás és az angol nyelvtudás. Cserébe versenyképes fizetést, stabil hátteret és modern munkahelyi környezetet ajánlottak. Az önéletrajz mellé három referenciamunkát is kellett csatolni.

 

 - 2011. április 22.-én a Friendly Digital Kft. keresett copywritert (vagyis szövegírót). A jelölttel szembeni elvárások közé tartozott a minimum két év reklámügynökségi tapasztalat, rengeteg ötlet, iWork/MS Office ismerete és a komplex gondolkodásmód. Cserébe versenyképes fizetést, kreatív, fiatal csapatot, szakmai kihívásokat és rengeteg izgalmas projektet ajánlottak. A jelentkezéshez az önéletrajz mellett egy max. 399 karakterből álló motivációs tweet-et kellett elküldeni.

 

- 2011. május 3.-án a Special Event és Spice Communication keresett multifunkcionális szövegírót. Az ideális jelöltjük minimum három éves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, otthonosan mozog klasszikus BTL területen, de tapasztalattal bír rendezvény kreatívok és koncepciók kialakításában, írásában, kerüli a kliséket és kreatív vénával megáldott. ATL-ben szerzett tapasztalat előnyt jelentett. Az önéletrajzot, a referenciákat és a fizetési igényt a cég mélcímére kellett elküldeni.

 

- 2011. május 26.-án a Laboratory Ideas keresett szövegírót minimum két év - reklámügynökségnél szerzett - tapasztalattal és magas szintű angol nyelvtudással. A jelentkezéshez fényképes önéletrajzot kellett elküldeni a cég mélcímére.

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.